Кукайло, М. С.Kukailo, M. S.2013-11-212013-11-212009Кукайло М. С. Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія») / М. С. Кукайло // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2009. – Вип. 1-2(23-24). – С. 117–123. – Бібліогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/5962ukФормування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія»)Forming of competitive edges of the specialized publishing house is on the basis of marketing strategy (on materials of SSPE «Kartographia»)Формирование конкурентных преимуществ специализированного издательства на основе маркетинговой стратегии (на материалах ГНПП «Картография»)ArticleС. 117-123655.3.022.91