Муха, Ірина ПавлівнаСерб, Андрій Олександрович2023-02-272023-02-272022Серб, А. О. Фреймворк для створення 2d-ігор із використанням sdl 2 : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Серб Андрій Олександрович. - Київ, 2022. - 266 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53074Пояснювальна записка дипломного проекту складається з чотирьох розділів, містить 36 таблиць, 25 рисунків та 8 джерел – загалом 92 сторінки. Дипломний проект присвячений розробці фреймворку для створення 2d-ігор. Метою даної бакалаврської роботи є спрощення процесу розробки 2d-ігор за рахунок використання фреймворку, який бере на себе основну роботу із рендерингу зображення, реалізації фізики об’єктів, налаштування та програмування взаємодії між ігровими об’єктами, що дозволить мінімізувати використання системних ресурсів у порівнянні із популярними ігровими рушіями. Об’єкт дослідження: процес розробки 2d-ігор із використанням SDL2. Предмет дослідження : інструменти спрощення розробки ігрових застосувань. У процесі виконання бакалаврської роботи було реалізовано архітектуру фреймворку, який дозволяє створювати ігрові об’єкти, які можуть відображатися у вікні за допомогою бібліотеки SDL2 , та пересуватися екраном за допомогою фізики використовуючи бібліотеку Box2D. На основі цього було написано код фреймворку та створені необхідні для створення ігор інструменти. Для розробки програми використано косплатформенну мультимедійну бібліотеку Simple DirectMedia Layer, та бібліотека Box2D для фізичних розрахунків. Було використано мову програмування С++ukмультиплатформеністьSDL2Box2D2D-ігрифреймворк для розробки 2D-ігорmultiplatform2D gamesframework for developing 2D gamesФреймворк для створення 2d-ігор із використанням SDL2Bachelor Thesis266 с.