Іваненко, Д. О.Розум, Т. В.2024-01-042024-01-042022Іваненко, Д. О. Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції / Д. О. Іваненко, Т. В. Розум // Технологія і техніка друкарства. - 2022. - Вип. 3(77). - С. 104-114.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63523В роботі наведено результати дослідження сучасного стану технології зі створення кросмедійної рекламної продукції та чинників, що впливають на впізнаваність бренду. Виконано патентний пошук за чотирма тематичними напрямами та визначено тенденції розвитку кросмедійних технологій у галузі креативної реклами. Проаналізовано наповнення та цільову аудиторію кросмедійної рекламної продукції.ukкросмедіабрендкросмедійний продуктвпізнаваність брендукреативна рекламапричинно-наслідкова діаграмакласифікаціяcross-mediabrandcross-media productbrand recognitioncreative advertisingcause and effect diagramclassificationЧинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукціїArticleС. 104-114https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.268118658.512.2