Парасюк, Олена ВасилівнаЮдіна, Наталія Володимирівна2020-09-062020-09-062020Парасюк, О. В. Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин» [Електронний ресурс] / Парасюк О. В., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 267 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Бібліогр.: 11 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35998ukмаркетингmarketingринок соусівsauce marketпреміальний сегментpremium segmentрозширення асортиментуrange expansionJEL classification: M31Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин»Strategy of advanced development on the example of marketing premium saucees of TM "Torchyn"Article368:339.138+004.738.5