Саранчук, О. В.Діброва, Т. Г.2015-12-232015-12-232015Саранчук О. В. Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку / Саранчук О. В., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 236 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14400ukмаркетинг послугспортивно-оздоровчі послугипросування послугрекламапаблік рілейшнзспонсорствостимулювання збутуособистий продажmarketing servicessports servicespromotion of servicesPRsponsorshipsales promotionpersonal salesмаркетинг услугспортивно-оздоровительные услугипродвижение услугпаблик рилейшнсспонсорствостимулирование сбыталичные продажиОсобливості просування спортивних послуг на споживчому ринкуPromotion features of sports services on the consumer marketОсобенности продвижения спортивных услуг на потребительском рынкеArticle339.187: 658.8