Галушко, Дмитро ОлександровичЧикрій, Андрій Олексійович2023-07-172023-07-172023-06-12Чикрій, А. О. Онлайн-гра на базі Server-Authoritative архітектури : дипломний проєкт ... бакалавра : 126 Інформаційні системи та технології / Чикрій Андрій Олексійович. – Київ, 2023. – 80 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58176Пояснювальна записка дипломного проєкту містить 4 розділи, 22 рисунки, 6 таблиць, 2 додатки, 20 джерел. Метою розробки онлайн-гри, що базуватиметься на Server-Authoritative архітектурі, є підвищення якості ігрового процесу та зменшення вразливості щодо можливості ігрового шахрайства. Для реалізації системи було використано: ігровий рушій Unity Engine, бібліотека Netcode for GameObjects, мова програмування C#, середовище розробки Visual Studio Code, система контролю версій Git. У дипломному проєкті було реалізувано програмний продукт, що демонструє основні елементи змагальної онлайн-гри і має мінімальну вразливість щодо можливості ігрового шахрайства Розроблений застосунок дозволяє грати у локальній мережі, а за продовженої розробки можуть бути інтегровані хмарні сервіси, що зробить гру доступною гравцям з усього світу.80 с.ukонлайн-граархітектураклієнтгравецьUnityNetcodeC#Онлайн-гра на базі Server-Authoritative архітектуриBachelor Thesis004.42