Зозульов, Олександр ВікторовичГлоба, Марія Сергіївна2024-03-272024-03-272024Зозульов, О. В. Методичні засади проведення бренд-аудиту / Зозульов О. В., Глоба М. С. // Маркетинг і цифрові технології. – 2024. – Том 8. – № 1. – C. 162-179.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65798Розглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту.ukМетодичні засади проведення бренд-аудитуC. 162-179https://doi.org/10.15276/mdt.8.1.2024.11339.13.0240000-0001-7087-20800009-0006-3753-9343