Фісенко, Тетяна ВікторівнаСимончук, Євгенія Олександрівна2025-11-282025-11-282025Симончук, Є. О. Просування компанії Signpost Six за допомогою інтернет-технологій : дипломний проєкт ... бакалавра : 061 Журналістика / Симончук Євгенія Олександрівна. - Київ, 2025. - 59 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/77430до дипломного проєкту Симончук Євгенії Олександрівни на тему «Просування компанії Signpost Six за допомогою інтернет-технологій» Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського», Київ, 2025. Науковий керівник — Фісенко Тетяна Вікторівна. Мета проєкту: розроблення комунікаційної стратегії просування компанії Signpost Six за допомогою інтернет-технологій. Робота складається зі вступу, двох розділів, п’яти підрозділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі проаналізовано напрями та послуги компанії Signpost Six, а також канали комунікацій, які вона використовує для своєї B2B-стратегії. За допомогою методики 5W Марка Шеррінгтона та сегментації аудиторії визначено потреби цільової аудиторії, соціально-демографічні характеристики та мотиваційні фактори. За допомогою експертного опитування досліджено рівень обізнаності аудиторії про інсайдерські ризики, пріоритети при виборі компаній, які працюють в галузі безпеки, наявність спеціалістів, які відповідають за внутрішні ризики в компанії, а також які їх очікування від співпраці з такими компаніями. Використовуючи матрицю конкурентів було виявлено 3 основних конкурентів компанії Signpost Six та проаналізовано присутність компанійконкурентів в соціальній мережі «Лінкедин». У другому розділі розроблено комунікаційну стратегію для компанії Signpost Six в соціальній мережі «Лінкедин». Контент-план включає регулярне висвітлення освітніх послуг компанії, публікацію інфографік, впровадження щотижневої рубрики для підвищення впізнаваності компанії. Розроблено emailкампанію для взаємодії з потенційними клієнтами через вебсайт, а також оновлено лендинг-сторінку освітнього продукту компанії.59 с.ukinsider risksLinkedInB2B strategyemail campaigncommunicationinfographicslanding pageінсайдерські ризикилінкединB2B-стратегіяemailкампаніякомунікаціяінфографікалендинг-сторінкаПросування компанії Signpost Six за допомогою інтернет-технологійBachelor Thesis