Голюк, Вікторія ЯрославівнаНерянова, Ірина Віталіївна2025-02-172025-02-172024Нерянова, І. В. Управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Нерянова Ірина Віталіївна. - Київ, 2024. - 101 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72569Магістерська дисертація на тему: «Управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії» містить 101 сторінку, 33 таблиці, 29 рисунків, 11 формул, 1 додаткок. Перелік посилань нараховує 55 найменування. Актуальність теми дослідження зумовлена динамічними змінами ринкових умов, спричиненими нестабільною геополітичною ситуацією в Україні та необхідністю адаптації компаній до нових вимог споживачів. На даний час залучення іноземних інвестицій у країну є одним з ключових факторів розвитку економіки України, особливо якщо це галузь стратегічного значення – будівельна. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науко-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій стосовно управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії ТОВ “ХХХ”. Поставлена мета дослідження обумовлена виконанням наступних завдань: розглянути теоретичні аспекти інвестицій, їх види та вплив на діяльність компанії; дослідити поняття диверсифікації асортименту продукції компанії, її сутність та види; виділити основні методи кількісного та якісного аналізу ефективності інвестицій; надати характеристику господарській діяльності компанії; оцінити її поточний стан фінансово-економічних показників та міжнародну діяльність; проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність компанії; дослідити сучасний стан ринку та можливості розвитку досліджуваного підприємства на ньому; сформувати пропозицію для досліджуваного підприємства у рамках диверсифікації асортименту продукції; оцінити економічну ефектинвність запропонованого напрямку управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції. Об’єктом дослідження є процес управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління міжнародними інвестиціями у контексті диверсифікації асортименту продукції компанії ТОВ “ХХХ”. База дослідження: ТОВ “ХХХ”. Методи дослідження: метод систематизації та узагальнення; економіко-статистичний метод; метод порівняння та економічного обґрунтування; метод групування та статистичного аналізу даних; фінансовий аналіз та графічний метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає у поглиблені вже наявних теоретичних положень і розроблені конкретних практичних рекомендацій щодо управління інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції досліджуваного підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що обґрунтовані в магістерській дисертації теоретичні положення доведено до рівня практичних рекомендацій і запропоновані на розгляд керівника практики від підприємства ТОВ “ХХХ”. Апробація результатів роботи. Опубліковано 2 наукові праці, з яких: 1 тези доповіді на конференції та 1 науково-фахова стаття.101 с.ukМіжнародні інвестиціїдиверсифікаціяматеринська компаніяфіліяінвестиційний проєктуправління.Управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компаніїMaster Thesis330.3:338.24