Каніовська, Ірина ЮріївнаБойко, Павло Олександрович2021-11-232021-11-232021Бойко, П. О. Математичне та програмне забезпечення автоматизованої системи управління рекламними кампаніями на основі машинного навчання : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Бойко Павло Олександрович. – Київ, 2021. – 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/45172Дипломна робота: 76 с., 6 табл., 31 рис., 2 додатки, 13 джерел. Об’єкт дослідження: алгоритм прогнозування ефективності рекламних кампаній. Мета дослідження: проаналізувати існуючі моделі прогнозування, розробити власну систему прогнозування ефективності рекламних кампаній у зручному для користувача вигляді. Використані моделі: у програмній реалізації було використано алгоритми градієнтного бустінга та випадкових лісів, які були об’єднані в ансамбль. Отриманні результати: побудована система прогнозування, що може прогнозувати дохід від реклами з точністю 92%. В рамках подальшого дослідження пропонується підвищувати точність моделі, створити процес тренування моделі на нових даних та повноцінний продукт, який зможе керувати автоматизовано рекламними кампаніями.ukмашинне навчанняансамблеві моделізадача прогнозуванняпрогнозування ефективності рекламиforecastingforecasting the efficiency of advertisingМатематичне та програмне забезпечення автоматизованої системи управління рекламними кампаніями на основі машинного навчанняBachelor Thesis120 с.