Кузнєцова, К. О.Ченуша, О. С.2023-10-022023-10-022023Кузнєцова, К. О. Роль контент маркетингу в рамках inbound маркетингу / Кузнєцова К. О., Ченуша О. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2023. – № 26. – C. 14-17. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60752У даній науковій статті поставлено за мету дослідження емоційної складової поведінки економічних суб’єктів, зокрема, емоційного інтелекту як фактору бізнес-успіху та зміни парадигми сприйняття необхідних компетентностей у бізнес-середовищі. Зазначено, що абстрактні моделі, що застосовувались на практиці в чистому вигляді, продукували системні похибки; деякі припущення, закладені під час побудови моделі, не відповідали дійсності. На цьому етапі розвитку економічної думки виникла поведінкова економіка як область знань, що досліджує похибки людської раціональності у прийнятті рішень; вивчає особливості впливу емоційних, когнітивних та соціальних факторів на прийняття економічних рішень. Встановлено, що володіння собою та своїми емоціями впливає на перебіг подій в життєдіяльності людини, а успіх чи невдача значною мірою буде залежати від навичок володіння емоціями, тобто емоційним інтелектом. В контексті необхідності визначення впливу емоційного інтелекту на поведінку людини, спочатку необхідним є оцінювання його рівня, що є досить складним завданням, оскільки вписати якісну та відносну характеристику в кількісну модель вимагає врахування багатьох факторів, не всі з яких є вимірюваними. На сьогодні до вимірювання емоційного інтелекту у людини застосовується в більшості своїй метод опитування, розроблений за певними методиками. З прикладної точки зору, виявлені взаємозв’язки емоційного інтелекту із трудовою та соціальною діяльністю людини. Популяризація ролі емоційного інтелекту в світі визначає його важливу роль у життєдіяльності людини, проте це має бути підтверджено також емпіричними дослідженнями та конкретними причинно-наслідковими зв’язками, що не є досить простим завданням в контексті об’єкту дослідження, який є відносним, якісним та поки що адекватно невимірюваним. Важливим напрямом продовження досліджень у цій сфері має бути визначення впливу IQ (intelligence quotient) та EQ (emotional quotient) на результати роботи, а саме розподіл їх вкладу у результат.ukемоційний інтелектповедінкова економікаповедінкаметодикавимірювання емоційного інтелектукомпетентністьздібностінавичкиemotional intelligencebehavioral economicsbehaviormethodologymeasurement of emotional intelligencecompetenceabilitiesskillsEmotional intelligence in behavioral economicsЕмоційний інтелект в поведінковій економіціArticlePp. 14-17https://doi.org/10.32782/2307-5651.26.2023.2338.2+159.90000-0003-0162-10710000-0001-7184-2705