Зайченко, Юрій ПетровичМосійчук, Яна Василівна2021-04-192021-04-192020Мосійчук, Я. В. Побудова нейронної мережі моделі класифікації для оцінки політики агента в глибокому навчанні з підкріпленням на прикладі гри Minecraft : магістерська дис. : 122 Комп'ютерні науки / Мосійчук Яна Василівна. – Київ, 2020. – 84 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/40676Магістерська дисертація: 84 с., 19 рисунків, 15 таблиць, 30 джерел. В роботі розглянуті і проаналізовані одні з найбільш вживаних з тих, що існують на даний момент, сучасних методів інтелектуального аналізу даних. Проведено дослідження відомих методів класифікації, а також ефективності використання ансамблів базових класифікаторів. Окрім цього, була запропонована модель нейронної мережі для класифікації та використання її для навчання Q функціїї, доведена її ефективність на практичній задачі, а саме класифікації для гри Minecraft. В роботі було розглянуто загальні відомості про машинне навчання, розглянуто основні складові методики Q-Learning. Було виконано аналіз сучасного використання модифікацій Q-Learning. Об’єктом дослідження є фото та відео дані з гри Minecraft а також їх навігація та розмічені сегменти. Предметом дослідження є математичні моделі інтелектуального аналізу даних та їх ансамблів для проведення класифікації на основі статистичних даних.ukкласифікаціямашинне навчаннянавчання з підкріпленнямпопередня обробка данихбеггінгбустингнейронні мережіq функціяclassificationmachine learningbackground trainingpre-data processingbaggingbustingneural networksq functionПобудова нейронної мережі моделі класифікації для оцінки політики агента в глибокому навчанні з підкріпленням на прикладі гри MinecraftMaster Thesis84 с.51