Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБорисюк, Максим Олександрович2023-09-082023-09-082023Борисюк, М. О. Удосконалення цінової політики компанії ПрАТ «ВФ Україна» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Борисюк Максим Олександрович. - Київ, 2023. - 131 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60065Дипломна робота першого (бакалаврського) рівня освіти на тему: «Удосконалення цінової політики ПрАТ «ВФ Україна»» містить 131 сторінка, 28 таблиць, 24 рисунки, 6 формул. Перелік посилань нараховує 31 найменування. В роботі було проаналізовано діяльність ПрАТ «ВФ Україна» на телекомунікаційному ринку України, проаналізовано маркетингове середовище телекомунікаційного ринку України. Проведено діагностику маркетингової управлінської проблеми ПрАТ «ВФ Україна» та розроблено методологію щодо неї. Після визначення методології було визначено цілі та завдання дослідження, після чого спланувано та організувано збір необхідних даних для вирішення маркетингової упавлінської проблеми. Після того як дані було зібрано, вони були проаналізвано та на їх основі надано рекомендації та пропозиції щодо внесення змін у маркетингову діяльність підприємства. Зміни було економічно обгрунтовано. Предмет: теоретичні та практичні подходи щодо удосконалення цінової політики підприємтсва Суб’єкт дослідження: ПрАТ «ВФ Україна» його конкуренти, споживачі, посередники, постачальники на телекомунікаційному ринку України. Об’єкт дослідження: цінова політика ПрАТ «ВФ Україна». Ціль маркетингового дослідження: визначення ефективності цінової політики компанії на основі дослідження споживачів.131 с.ukцінова політикаудосконаленнятелекомунікаційний ринокмаркетингові дослідженняціноутвореннястратегії ціноутворенняцінова еластичністьУдосконалення цінової політики компанії ПрАТ «ВФ Україна»Bachelor Thesis