Фіялка, Світлана БорисівнаГончарук, Тамара Григорівна2025-10-022025-10-022024Гончарук, Т. Г. Концепція науково-популярного видання про редакторську професію : дипломний проєкт ... бакалавра : 061 Журналістика / Гончарук Тамара Григорівна. - Київ, 2024. - 67 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/76537Гончарук Т. Г. Концепція науково-популярного видання про редакторську професію. Науковий керівник ⎯ Фіялка Світлана. Дипломний проєкт ⎯ Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2024. Концепція науково-популярного видання про редакторську професію. Мета роботи ⎯ створити науково-популярне видання про редакторську професію для професійного самовизначення молоді, яка прагне будувати кар’єру в галузі комунікацій. У першому розділі описано теоретичні та практичні аспекти діяльності редактора й журналіста, досліджено мотивації студентів щодо вступу на ці спеціальності, здійснено аналіз конкурентного середовища й вивчено інтереси та потреби цільової аудиторії. У другому розділі розкрито практичні аспекти редакційно-видавничої підготовки науково-популярного видання про редакторську професію «Невгамовний редактор» і запропоновано способи просування видавничого продукту. Під час реалізації проєкту застосовано аналітико-синтетичний та індуктивно-дедуктивний метод для всебічного вивчення теми; використано змістовий контент-аналіз для визначення конкурентів, а також статистичний метод для вивчення цільової аудиторії; проведено експеримент для створення науково-популярного видання про редакторську професію; застосовано SWOT-аналіз для визначення сильних і слабких сторін продукту, можливостей та викликів під час його просування.67 с.ukредакторжурналістредакторська професіягалузь комунікаційнауково-популярне виданнямотиваціяпрактикоорієнтованістьeditorjournalisteditorial professionfield of communicationnon-fiction publicationmotivationpractical orientationКонцепція науково-популярного видання про редакторську професіюThe conception of the non-fiction book about editorial professionBachelor Thesis