Касянчук, В. О.Фіялка, С. Б.Гончарук, Т. Г.2024-01-042024-01-042023Касянчук, В. О. Планування діяльності видавництв нон-фікшн літератури в кризових умовах / В. О. Касянчук, С. Б. Фіялка, Т. Г. Гончарук // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 2(80). – С. 99-107. – Бібліогр.: 10 назв.2077-7264https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63532У статті досліджено, яким чином видавці планують діяльність свого бізнесу в кризових умовах пандемії та повно- масштабного вторгнення. Також розглянуто шляхи формування видавничого портфеля та чинники, які впливають на вибір видавцями авторських оригіналів. Мета статті — встановити принципи видавничого планування з урахуванням практичного досвіду українських видавців, набутого за кризових умов.ukвидавничий продуктпланування видавничої діяльностідобір темивидавничий портфелькнижковий ринокнон-фікшн літератураpublishing productpublishing planningselection of a topicpublishing portfoliobook marketnon-fiction literatureПланування діяльності видавництв нон-фікшн літератури в кризових умовахArticlePp. 99-107https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(80).2023.286140655.5:005.51](045)0000-0003-1690-07350000-0002-1855-7574