Язвінська, Надія Вікторівна2021-08-242021-08-242020Язвінська, Н. В. Стратегічний маркетинг. Опорний конспект лекцій [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,07 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 28 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43373Опорний конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначено для підготовки до роботи на лекційних заняттях, як допоміжний для самостійної роботи студентів та підготовки до контрольних заходів. Використання Опорного конспекту лекцій спрямоване на опанування знань: сутності та змісту процесу стратегічного маркетингового аналізу та стратегічного планування маркетингу, методів стратегічного аналізу в маркетингу, різновидів маркетингових стратегій та методів їх розробки, підходів до побудови системи маркетингових цілей та формування системи показників ефективності маркетингу; умінь: обирати методи та виконувати стратегічний маркетинговий аналіз, формувати систему цілей маркетингу підприємства, розробляти ринкову стратегію підприємства.ukстратегічний маркетингстратегический маркетингstrategic marketingСтратегічний маркетинг. Опорний конспект лекційMethodical Material28 с.