Громова, Вікторія ВікторівнаКостюк, Владислава Андріївна2024-06-112024-06-112023Костюк, В. А. Математичне та програмне забезпечення сервісу електронної черги : дипломна робота … бакалавра : 113 Прикладна математика / Костюк Владислава Андріївна. – Київ, 2023. – 79 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67084Дипломну роботу виконано на 54 аркушах також вона містить перелік посилань на використані джерела з 14 найменувань. У роботі наведено 15 рисунків, 1 таблиця та 2 додатки. Метою даної дипломної роботи є створення математичного та програмного забезпечення сервісу електронної черги для супермаркету, що оптимізує потік покупців, скоротить час очікування та дасть змогу підприємству стратегічно розподіляти свій персонал і оптимізовувати графік роботи. В роботі проведено аналіз існуючих рішень сервісу електронної черги, виділено сильні та слабкі сторони кожної та відокремлено методи, які можемо використати. Для реалізації даної роботи було обрано математичну задачу системи масового обслуговування (СМО). Спираючись на існуючі рішення та класифікацію СМО було обрано методи, які підходять для реалізації роботи системи супермаркету. Для формування потоку вимог використовується пуассонівський потік. В процесі виконання роботи було створено імітаційну модель супермаркету, в якому знаходяться каси та покупці. Дана модель утворює систему, що рівномірно розподіляє покупців між касами, мінімізує час очікування в черзі та покращує процес обслуговування. Ця система визначає коли варто закрити/відкрити касу, розподіляє покупців по кількості товарів та за пріоритетом, враховуючи середній час обслуговування кожної каси. Результатом роботи стало розроблене програмне рішення на основі проектованого математичного забезпечення.79 с.ukсистема масового обслуговування (СМО)вимогиканаличергичас очікуваннячас обслуговуванняпотік вимогвеб-застосунокпуассонівський потікМатематичне та програмне забезпечення сервісу електронної чергиBachelor Thesis