Білецька, Вікторія ВікторівнаCемененко, В'ячеслав ПетровичЗавальнюк, Вікторія ЛеонідівнаЗалойло, Володимир ВасильйовичКостюченко, Василь ІвановичЯременко, Олег Миколайович2024-06-112024-06-112023Формування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортом / Білецька В. В., Cемененко В. П., Завальнюк В. Л., Залойло В. В., Костюченко В. І., Яременко О. М. // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 15 науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Випуск № 10(170). - С. 41-45.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67101У статті розглянуто взаємозв’язок між способом життя та формуванням ціннісних орієнтації з урахуванням стресостійкості до умов навчання у здобувачів вищої освіти. Визначено рівень сформованості ціннісного ставлення студенток першого та четвертого курсів до свого здоров’я та їх відношення до способу життя. Результати: Встановлено, що більшість дівчат як першого, так і четвертого курсів загалом дотримуються правил здорового способу життя, але при цьому не дотримуються правил раціонального харчування. Не зважаючи на дотримання здорового способу життя студентки четвертого курсу мають низький рівень рухової активності і мають сумніви, чи задовольняє їх стиль життя.В ході дослідження було встановлено, що серед термінальних цінностей у студенток першого курсу переважає свобода, суспільне покликання, відсутність матеріальних труднощів, а у студенток четвертого курсу провідне місце займають: матеріально забезпечене життя, сімейне життя, цікава робота. Показано, що серед інструментальних цінностей студенток першого курсу переважає широта знань, уміння наполягти на своєму, уміння не відступати перед труднощами, а у студенток четвертого курсу лідирують ефективність у справах, сміливість у відстоюванні поглядів; самоконтроль. При цьому найменше значення для дівчат мають дисциплінованість, раціоналізм та щирість.Визначено рівень стресостійкості у студенток різних курсів навчання. Так, переважна більшість студенток першого курсу має середній рівень стресостійкості, а серед студенток четвертого курсу переважають дівчата із зниженим та дуже низьким рівнем стресостійкості.ukФормування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортомArticleС. 41-45https://doi.org/10.31392/NPU- nc.series15.2023.10(170).090000-0003-2193-3742