Аушева, Наталія МиколаївнаСавонік, Юрій Іванович2024-02-192024-02-192023Савонік, Ю. І. Методи реалізації мережевого шутеру від першої особи на основі вбудованих можливостей ігрового двигуна Unreal Engine 4.27 : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Савонік Юрій Іванович. – Київ, 2023. – 90 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64721Розроблене рішення надає можливість приєднуватися та створювати онлайн сесії, будь-яких видів, після чого грати у, безпосередньо, онлайн гру. Перевагою рішення є гнучкість налаштування створення онлайн сесії, що стає точками розширення і надає можливість використовувати даний програмний застосунок, або як кінцевий застосунок, або як базу для інших ігор.Актуальність теми. Розробка мережевих шутерів від першої особи є актуальним завданням у галузі геймдеву, так як вони надають гравцям можливість взаємодії в реальному часі, завдяки чому створюється цікавий та захоплюючий процес гри та сприяє розвитку глобальних ігровий спільнот. Unreal Engine версії 4.27, як ігровий рушій, надає потужний інструментарій для реалізації і налаштування таких проектів. Метою роботи є створення програмного забезпечення, що буде працювати у мережевому режимі. Завдання дослідження: – проаналізувати існуючі рішення, визначити їх сильні та слабкі сторони, які можна використати; – обрати засоби розробки для реалізації власної гри; – розробити алгоритми для вирішення ключових задач у грі; – розробити програмне забезпечення гри; – провести тестування гри. Об’єкт дослідження – комп’ютерні та графічні технології. Предмет дослідження – комп’ютерні та графічні технології для розробки мережевого FPS шутеру. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в наданні можливості користувачам використовувати розроблене програмне забезпечення. Запропоновано найбільш оптимізований метод розробки мережевого шутеру та його архітектуру, що легко модифікується та доналаштовується з використанням вбудованих можливостей Unreal Engine 4.27. Структура та обсяг роботи. Магістерська дисертація складається з вступу, п'яти розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (х джерел, у тому числі у – іноземною мовою) та додатків. Загальний обсяг дисертації – 90 сторінок. Основний зміст викладено на 88 сторінках. Роботу проілюстровано 38 рисунками, 4 формулами та 18 таблицями.90 с.ukМетоди реалізації мережевого шутеру від першої особи на основі вбудованих можливостей ігрового двигуна Unreal Engine 4.27Master Thesis