Донська, Анастасія ГеннадіївнаЗдор, Катерина Сергіївна2020-02-212020-02-212019-06Здор, К. С. Маркетинг як інструмент впливу на громадську думку на прикладі компаній P&G та Danone Ukraine : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Здор Катерина Сергіївна. – Київ, 2019. – 50 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31838Дана робота присвячена дослідженню громадської думки в контексті споживання, а також впливу маркетингу на формування громадської думки, продукування стереотипів та створення нових суспільних трендів. Процес впливу маркетингових стратегій на громадську думку споживачів прослідкований на прикладі глобальних компаній Procter & Gamble, Danone Ukraine. Було виявлено загальні особливості формування громадської думки, розглянуто соціологічні концепції, які зазначають природу формування цього явища. Також в даному дослідженні було проаналізувано видозміну маркетингу в умовах сьогодення – від класичного до соціального. Технології класичного маркетингу і сьогодні широко використовуються в Procter & Gamble та Danone Ukraine, однак, найбільше схвалення споживачів здобуває саме застосування у їх маркетинговій стратегії прийомів соціального маркетингу. Таким чином, можна вважати, що поодинокий класичний маркетинг більше не є дієвим, він приносить продуктивний результат у поєднанні з соціальним, відповідно до вимог і проблем сучасного суспільства. Усвідомленість та відповідальність компанії перед своїми споживачами є запорукою формування позитивного іміджу, а це, в свою чергу, викликає довіру і прихильність.ukгромадська думкамаркетингсоціальний маркетингсоціальна відповідальністьProcter & GambleDanone Ukrainepublic opinionmarketingsocial marketingsocial responsibilityМаркетинг як інструмент впливу на громадську думку на прикладі компаній P&G та Danone UkraineBachelor Thesis50 с.316