Teletov, A. S.Hryhorenko, V. Y.2019-03-042019-03-042018Teletov, A. S. Trust-Creating Factors for the Clients and Customers of Businesses that Can Be Set by Marketing Tools / A. S. Teletov, V. Y. Hryhorenko // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 354–362. – Бібліогр.: 16 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26610entrust-creating marketingtrust-creating factors development among consumertrust-creating marketing toolsmarketing model based on trust-creating factorsthe concept of trust-creating marketingмаркетинг довірирозвиток факторів довіри у споживачівінструменти маркетингу довіримодель маркетингу заснована на факторах довіриконцепція маркетингу довіриJEL classification: M31; M37; L14; L29Trust-Creating Factors for the Clients and Customers of Businesses that Can Be Set by Marketing ToolsВплив маркетингових інструментів на встановлення факторів довіри споживачів до підприємствArticleС. 354–362https://doi.org/659.118.3