Залевська, Ольга ВалеріївнаЗахаркін, Михайло Сергійович2021-09-282021-09-282021-06Захаркін, М. С. Використання теорії графів у відеоіграх : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки / Захаркін Михайло Сергійович. – Київ, 2021. – 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43991У роботі розглянуті теоретичні та практичні аспекти розробки програмного продукту використання теорії графів у відеоіграх. Метою роботи є створення програмного продукту у вигляді відеогри для використання теорії графів. Для досягнення мети розроблено діаграму прецедентів, реалізовано алгоритм пошуку найкоротшого шляху А, створено програмне середовище у вигляді гри та застосовано реалізовано логіку.ukдіграма прецедентівалгоритм пошуку найкоротшого шляхувідеограалгоритм Амова програмування Luaдіграма прецедентівvideo gameshortest path search algorithmalgorithm ALua programming languageprecedent diagramВикористання теорії графів у відеоіграхBachelor Thesis93 с.