Орленко, Сергій ПетровичГідзун, Денис Володимирович2025-03-172025-03-172024Гідзун, Д. В. Система управління процедурною генерацією віртуальних тривимірних середовищ : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Гідзун Денис Володимирович. – Київ, 2024. – 103 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72944Актуальність теми. Процедурна генерація тривимірних просторів є сучасним підходом до створення ігрових рівнів, що автоматизує процеси розробки, забезпечуючи економію ресурсів і часу. Зростаючі вимоги до інтерактивності та складності ігрових середовищ визначають необхідність розробки систем, здатних створювати динамічні ігрові світи з мінімальним втручанням. Мета і задачі дослідження. Метою є створення системи управління процедурною генерацією тривимірних просторів, яка автоматизує створення складних ігрових середовищ із сучасними алгоритмами. Основні задачі: розробка алгоритмічної основи, інтеграція тріангуляції Делоне, мінімального кістякового дерева та алгоритму A в Unity. Об’єкт дослідження. Система управління процедурною генерацією тривимірних просторів у Unity. Предмет дослідження. Методи та алгоритми процедурної генерації 3D рівнів із математичними підходами. Методи дослідження. Пошук і аналіз підходів до процедурної генерації, порівняння рішень, вибір алгоритмів, розробка математичної основи, інтеграція в Unity, тестування системи. Наукова новизна. Створено інтегровану систему процедурної генерації з математичними алгоритмами, що забезпечує автоматизоване створення рівнів із багатоповерховими структурами. Запропоновано нові підходи до інтеграції алгоритмів у Unity. Практичне значення. Система значно скорочує час і витрати на створення ігрових просторів, автоматизуючи їхнє генерування, і може бути використана в ігровій індустрії.103 с.ukСистема генераціїпроцедурна генераціятріангуляція Делонемінімальне кістякове деревоUnity3D рівніігрова індустріяалгоритмиавтоматизаціяСистема управління процедурною генерацією віртуальних тривимірних середовищMaster Thesis004.4