Зозульов, Олександр ВікторовичШевлюга, Анастасія Геннадіївна2021-09-162021-09-162021-06Шевлюга, А. Г. Розроблення програми виведення нової гри компанії Enixan на ринок мобільних ігор України : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шевлюга Анастасія Геннадіївна. – Київ, 2021. – 141 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43806Об’єктом даного дослідження є ринок мобільних ігор. В ході роботи було досліджено теоретико-методологічну базу для формування програми виведення товару, наукові праці та тематичні статті експертів галузі з метою вивчення особливостей комплексу маркетингу та ігрової розробки в цілому. За результатами ситуаційного аналізу було виявлено симптоматику та, як наслідок, маркетингову управлінську проблему, яку надалі було підтверджено керівництвом самої компанії. На основі вивченого матеріалу було згенеровано алгоритм формування програми маркетингу та хід самого дослідження. Актуальність та практичність даної роботи полягає в систематичному аналізі одразу кількох елементів комплексу маркетингу. Попередньо було розглянуто також технологію розробки мобільних додатків та визначено показники маркетингової діяльності на кожному з етапів. Нині товар перебуває на етапі розробки, тобто в праці розглянутий проміжний варіант товару, а саме прототип. Зважаючи на це, в рекомендаціях зазначено подальший напрямок дослідження на етапі релізу гри. За допомогою первинних методів збору інформації висвітлено патерни поведінки кінцевих споживачів та фактори, що їх формують. Тестування товару проводилося за допомогою глибинних інтерв’ю. Отримані дані були закодовані та проаналізовані через статистичний пакет бази даних SPSS. В результаті були сформовані рекомендації щодо комплексу маркетингу. Їх доцільність підтверджено в третьому розділі. Тож, в роботі задіяно 68 таблиць, 53 рисунки. Чверть з них є авторською розробкою, інша половина створена на основі наукових праць спеціалістів ІТ сфери.ukринок мобільних ігорігри-симуляторипрограма виведення нового товарукросплатформенні магазиниалгоритм рекомендаційрозробка мобільних додатківвбудовані покупкирекламні інтеграціїмодель free-to-playметрикимеханікиmobile games marketmobile games marketnew product launch programmecross-platform shopsrecommendation algorithmmobile application developmentembedded shoppingadvertising integrationfree-to-play modelmetricsmechanicsРозроблення програми виведення нової гри компанії Enixan на ринок мобільних ігор УкраїниBachelor Thesis141 с.