Стадніченко, Вадим ВолодимировичАгеєв, Павло Павлович2023-09-082023-09-082023Агеєв, П. П. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ „VERUM AUDIO“ на ринку навушників України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Агеєв Павло Павлович. - Київ, 2023. - 139 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60059Дипломна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» на ринку навушників України» оформлений на 136 сторінках, включає в себе 22 таблиці, 21 рисунок, 6 формул, 1 додаток. Тема є актуальною, адже в періоди невизначеності та протиріч, умови ринку в Україні переживають великі зміни, які мають значний вплив на стан економіки та бізнес-середовище. В таких обставинах, ТОВ «VERUM AUDIO» демонструє необхідність вдосконалення власної системи маркетингових взаємодій на українському ринку навушників. Така потреба випливає з нагальності ефективно відповісти на виклики, що виникають унаслідок динамічних змін ринку, та розробити вирішення існуючих проблем у контексті протиріч. Метою виконання цієї роботи є формування теоретичних і практичних рекомендацій щодо оптимізації системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» в секторі навушників України. Ціль маркетингового аналізу полягає в визначенні сприйняття споживачів продукції та зборі даних про моделі поведінки споживачів, їхні стереотипи та ризики під час придбання продукту. Проект включає аналіз маркетингового середовища у сфері навушників. Було сформульовано 9 дослідницьких завдань, 11 дослідницьких питань, була розроблена методика збору та обробки інформації, отриманої в результаті дослідження. Використані методики дослідження включають методи синтезу, порівняльного аналізу, логічного міркування та аналогії, а також SWOT-аналіз і опитування потенційних споживачів як метод маркетингового дослідження. Набуті в ході дослідження дані дозволили сформулювати рекомендації для оптимізації системи маркетингових взаємодій підприємства, використання яких покращить позиціонування компанії на ринку. Результати вимірювання економічної ефективності проекту підтвердили правильність вищезазначених рекомендацій. У результаті дослідження було представлено такі елементи практичної новизни: запропоновано модель вдосконалення системи маркетингових взаємодій.139 c.ukринок навушниківбрендhi-fiсистема маркетингових комунікаційтехнологія магнітопланараУдосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ „VERUM AUDIO“ на ринку навушників УкраїниBachelor Thesis