Солнцев, Сергій ОлексійовичГрущенко, Вікторія Ігорівна2023-01-312023-01-312022Грущенко, В. І. Виведення нового товару на фармацевтичний ринок : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Грущенко Вікторія Ігорівна. – Київ, 2022. –142 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52226Магістерська дисертація на тему: «Виведення нового товару на фармацевтичний ринок» містить 143 сторінки, 21 таблицю та 42 рисунка. Перелік посилань нараховує 107 найменувань. Мета дослідження полягає у структуризації та удосконаленні теоретико- методичних положень процесу виведення нового фармацевтичного препарату на вітчизняний ринок. Об'єктом дослідження є впровадження нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок. Предметом дослідження є теоретичні положення та практичні рекомендації формування маркетингової стратегії виведення нового лікарського засобу на ринок. Методи дослідження. В основі методологічної бази магістерської дисертації використано емпіричні та теоретичні методи дослідження: спостереження, порівняння, вимірювання, моделювання та методи економічного обґрунтування, структурно-логічний (розробка схеми повного циклу виведення нового товару), графічний (відображення структуризації класифікаційних ознак) та узагальнення (розробка рекомендацій, щодо оптимізації процесу виведення нового товару фармацевтичним підприємством). Результати роботи: - запропоновано власне трактування поняття “новий товар”, що ґрунтується на аналізі вітчизняних та іноземних підходів до визначення даної категорії; - структуризовано підходи вітчизняних та іноземних авторів до класифікації видів нових товарів, на основі консолідації груп авторів за підходом до визначення класифікаційних ознак; - розроблено структурно-логічну схему повного циклу виведення нового товару на фармацевтичному ринку, що включає основні блоки роботи із демонстрацією повного пакету необхідних лабораторно- наукових дослідження з визначеними часовими проміжками; - запропоновано та обгрунтовано заходи оптимізації та підвищення ефективності процесу виведення нового інноваційного лікарського засобу компанією АТ “Фармак”. Практичне значення одержаних результатів: - результати роботи, а саме структурно-логічна схема виведення фармацевтичного препарату, впроваджена компанією АТ “Фармак” у процес реалізації проекту виведення нового оригінального лікарського засобу з метою забезпечення конкурентоспроможності та успішності фармацевтичного підприємства; - запропонована та обґрунтована економічна доцільність виведення інноваційного препарату, наприкладі контрастного лікарського засобу, із застосуванням методів оптимізації процесу створення нового товару впроваджена у роботу фармацевтичною компанією АТ “Фармак”.ukновий товарфармацевтичний риноквиробництвоінноваціїдослідженнялікиефективністьnew productpharmaceutical marketproductioninnovationresearchmedicineefficiencyВиведення нового товару на фармацевтичний ринокMaster Thesis142 с.659.3.374