Гусак, Ольвія ОлександрівнаХмара, Анастасія Вʼячеславівна2023-09-012023-09-012023Хмара, А. В. Просування бренду ароматичних свічок Cloud Nine Candles в інстаграмі : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Хмара Анастасія Вʼячеславівна. – Київ, 2023. – 54 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59723Предметом дослідження є особливості використання інструментів SMM у соціальній мережі «Інстаграм» для просування малого бізнесу. Метою дипломного проекту є розробка стратегії просування для розповсюдження та збуту продукції невеликого бренду Cloud Nine Candles за допомогою соціальної мережі «Інстаграм». Робота містить вступ, два розділи з підрозділами, висновки, список використаної літератури та додатки. Перший розділ пояснювальної записки присвячений теоретико-методологічним засадам використання соціального медіамаркетингу як складової маркетингміксу бренду. Досліджено конкурентне середовище та цільову аудиторію обраного бренда, здійснено аналіз поточного стану компанії в соціальній мережі «Інстаграм». У другому розділі описано створення та реалізацію комунікативної стратегії бренду Cloud Nine в Інстаграмі. Згідно з результатами дослідження було зроблено висновок, що просування за допомогою соціальних мереж є ефективним інструментом привернення уваги споживачів та сприяє вирішенню різноманітних бізнес та маркетингових завдань.54 с.ukSMMсоціальні мережіІнстаграмінтернет-маркетингФейсбукПросування бренду ароматичних свічок Cloud Nine Candles в інстаграміBachelor Thesis