Бойчук, Наталка ЯківнаЗаборовець, Олександр Петрович2010-02-112010-02-112010Мікроекономіка [Електронний ресурс] : тестові завдання, вправи та задачі для студентів факультету менеджменту та маркетингу / НТУУ «КПІ» ; уклад. Н. Я. Бойчук, О. П. Заборовець. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,1 Мбайт). – Київ : НТУУ «КПІ», 2009. - Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/200Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університетуПредставлені тестові завдання, вправи та задачі мають за мету допомогти студентам спеціальності «Економіка підприємства» та «Маркетинг» факультету менеджменту та маркетингу оволодіти основами економічного механізму, законами функціонування економічних відносин на мікрорівні та наслідками їх проявлення у поведінці споживача та виробника, розраховувати основні економічні показники виробничо – господарської діяльності, приймати правильні управлінські рішення для оптимізації поведінки споживачів та виробників в ринкових умовах господарювання.ukмікроекономікаметод мікроекономікиповедінка споживачапопитпропозиціямікроеономічна модель підприємствавитрати виробництвамонопольний ринокринкова рівновагаекономіка добробутуМікроекономікаLearning Object