Бойчук, Наталка ЯківнаВербельчук, Олена Валентинівна2021-07-062021-07-062021-06Вербельчук, О. В. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «НОРМА ПЛЮС» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Вербельчук Олена Валентинівна. - Київ, 2021. - 110 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42127Мета роботи полягала в обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо зростання конкурентоспроможності продукції обраного підприємства. Під час дослідження та розробки пропозицій щодо зростання конкурентоспроможності продукції застосовувалися: метод, заснований на теорії ефективної конкуренції; SWOT-аналіз; SPACE-аналіз; метод економіко-математичного моделювання; методи групування, аналіз і синтез, узагальнення та зіставлення. У роботі запропоновані два напрями зростання конкурентоспроможності продукції, а саме: за рахунок власного виробництва компонентних технологічних вузлів на заміну імпортним; за рахунок проведення гідравлічних випробувань обладнання на виробничому майданчику підприємства. Також надана оцінка щодо доцільності та ефективності реалізації пропозицій.ukконкурентна перевагаконкурентоспроможність продукціїконкурентне середовищеcompetitive advantagecompetitiveness of the enterpriseproductionЕкономічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «НОРМА ПЛЮС»Bachelor Thesis110 c.658.8