Полторак, Катерина АнатоліївнаЗозульов, Олександр ВікторовичЖданова, Олена Григорівна2020-02-042020-02-042016-02Полторак, К. А. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделювання / Полторак К. А., Зозульов О. В., Жданова О. Г. // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ «ДКС Центр», 2016. – № 3. – С. 38–43. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31343Це попередній рукопис статті, опублікованої у журналі «Інвестиції: практика та досвід». Остаточна версія доступна в Інтернеті за адресою: http://www.investplan.com.ua/pdf/3_2016/10.pdfukефективністьмаркетингові комунікаціїмережа Інтернеткраудтехнологіїматематичне моделюваннямножинна регресіяefficiencymarketing communicationsInternetcrowd technologiesmathematical modelingmultiple regressionОцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделюванняArticleС. 38-43658.849