Писаренко, Наталія ЛеонідівнаШрейдер, Андрій Олександрович2021-09-132021-09-132020-06Шрейдер, А. О. Вибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Шрейдер Андрій Олександрович. - Київ, 2020. - 251 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43715Основна частина дипломної роботи виконана на 216 сторінок, містить 44 таблиці та 52 рисунка. Метою даної роботи є визначення цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех», що виготовляє безпілотні літальні апарати, на ринку обприскування сільськогосподарських угідь. У ході роботи був проведений аналіз внутрішнього та маркетингового середовища підприємства. В результаті, було діагностовано маркетингово-управлінську проблему, яку сформулювали як вибір цільового сегменту на ринку обприскування сільгоспугідь. Для вирішення виявленої МУП була розроблена методологія збору та аналізу первинних та вторинних даних. Для збору первинних даних були застосовані такі методи як спостереження, інтерв’ю з експертами ринку та глибинні інтерв’ю зі споживачами. Збір кількісних даних відбувався за допомогою методу основного масиву. Для аналізу зібраної інформації була застосована якісна та кількісна оцінка даних, а також кластерний ієрархічний аналіз. Основним результатом дослідження є розробка комплексної маркетингової стратегії підприємства «НЦ АероКонТех» на обраних сегментах. Слід зауважити, що ринок БПЛА тільки розвивається в Україні, досліджень на дану тематику небагато, особливо щодо можливих варіантів застосування безпілотника у сільському господарстві. В ході роботи був розроблений ряд теоретичних моделей, які можна застосовувати уніфіковано для різних ринків, звичайно, з урахуванням специфіки ринку та споживачів. Також, були розроблені унікальні методики аналізу даних, досліджено загальну ситуацію на ринку БПЛА та виявлено основних учасників ринку.ukбезпілотний літальний апаратсегментаціясільськогосподарський ринокмотивації споживачівконкурентоспроможність товарукластеризація областейоцінка привабливості сегментівглибинне інтерв’юпроцес прийняття рішеннятермін окупностічиста теперішня вартістьобприскувальне обладнанняunmanned aerial vehiclesegmentationagricultural marketconsumer motivationsproduct competitivenessclustering of regionsassessment of segment attractivenessin-depth interviewdecision-making processpayback periodnet present valuespraying equipmentВибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех»Bachelor Thesis251 с.