Половинкіна, А. О.Зозульов, Олександр Вікторович2018-10-032018-10-032018Половинкіна, А. О. Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks» [Електронний ресурс] / А. О. Половинкіна, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 791 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24651ukзбутова мережаканали збутугеографічні ринкионлайн-збутKPI-показникиоптимізаціямаркетингsales networksales channelsgeographic marketsonline salesKPI-indicatorsoptimizationmarketingФормування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks»Formation of the Optimal Structure Online-Offline Sales Network on an Example of Ukrainiane Representation of the «Happy Socks» CompanyArticle658.81