Сирота, Сергій ВікторовичМірошник, Андрій Васильович2024-06-132024-06-132023Мірошник, А. В. Математичне та програмне забезпечення для створення сцен віртуальної реальності : дипломна робота … бакалавра : 113 Прикладна математика / Мірошник Андрій Васильович. – Київ, 2023. – 89 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67152Дипломну роботу виконано на 51 аркушах, вона містить 2 додатки та перелік посилань на використані джерела з 11 найменувань. У роботі наведено 10 рисунків та 2 таблиця і дві блок схеми не враховуючи тестування виконання програми. Метою даної дипломної роботи є надання розробникам відеоігор інструменту для генерації такого віртуального контенту як лабіринти. У роботі проведено аналіз існуючих рішень генерації лабіринтів: випадкове розташуванням, BSP, генерація за допомогою агента і генерація на основі графу. Виконано їх порівняння базуючись на їх особливостях. Для розв’язанні задачі в роботі обрано генерацію на основі графу. Розроблено, програмне та математичне забезпечення, що реалізує обраний алгоритм генерації.89 с.ukгенерація контентупроцедурна генераціяграфиМатематичне та програмне забезпечення для створення сцен віртуальної реальностіBachelor Thesis