Смола, Лідія ЄвстахіївнаІващенко, Марія Анатоліївна2021-07-262021-07-262021-06Іващенко, М. А. Кампанія популяризації книги в Україні : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Іващенко Марія Анатоліївна. – Київ, 2021. – 113 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42689Об’єктом дослідження є популяризація книг. Метою дослідження є розробка та реалізація кампанії популяризації книги в Україні. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність понять «популяризація» та «рекламна кампанія», а також окреслений її вплив на інформаційний простір. Проаналізовано особливості популяризації книги. У другому розділі описано інструменти популяризації книг та проаналізовано вітчизняний на закордонний досвід популяризації книг. Запропоновано власну категорізацію підходів до популяризації книг. У третьому розділі описано розробку та реалізацію рекламної кампанії книги в Україні, проведено анкетування та експертне опитування. Практичне значення роботи, вона може застосовуватися державними інститутами, громадськими організаціями.ukпопуляризаціярекламна кампаніяінструменти популяризаціїперформансpopularizationadvertising campaignpopularization toolsperformanceКампанія популяризації книги в УкраїніBachelor Thesis113 с.