Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаЗоц, Олександра Дмитрівна2021-09-152021-09-152021-06Зоц, О. Д. Розроблення програми посилення бренду «Molendam» на основі аудиту його здоров’я : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Зоц Олександра Дмитрівна. - Київ, 2021. - 122 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43761ukбрендздоров’я брендустратегіяринок плавленого сирукомунікаційна стратегіябенчмаркінглояльністьвпізнаваністьопитуванняанкетатемпи зростання продажівспоживчі мотивиbrandbrand healthstrategycream cheese marketcommunication strategybenchmarkingloyaltyrecognizabilitysurveyquestionnairesales growth ratesconsumer motivesРозроблення програми посилення бренду «Molendam» на основі аудиту його здоров’яBachelor Thesis122 с.