Волощук, Ірина ПетрівнаПаруха, Аліна Валентинівна2023-02-142023-02-142022-12Паруха, А. В. Стратегії репрезентації ідеї в сфері маркетингу, комунікативний та перекладознавчий аспекти, на матеріалі мультимодальних текстів : магістерська дис. : 035 Філологія / Паруха Аліна Валентинівна. ‒ Київ, 2022. ‒ 83 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52578ukдизайн мисленняангломовні тексти з продажуідеаціябрендингстратегії перекладуемотивні контруктиadvertising textsEnglish-language sales textsideabrandingtranslation strategiesemotional contractsСтратегії репрезентації ідеї в сфері маркетингу, комунікативний та перекладознавчий аспекти, на матеріалі мультимодальних текстівMaster Thesis83 с.