Чумак, Вадим ВолодимировичКовалевич, Олександр Володимирович2024-10-152024-10-152024Ковалевич, О. В. Магнітоелектричний двигун з високою щільністю крутного моменту : дипломна робота … бакалавра : 141, Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Ковалевич, Олександр Володимирович. – Київ, 2024. – 52 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69875У роботі досліджується конфігурація синхронного двигуна з постійними магнітами для високошвидкісної електротяги з високою щільністю крутного моменту. Також розраховується електромагнітний процес запропонованої конструкції. Пояснювальна записка має обсяг 52 сторінки, містить 24 рисунки, 10 таблиць, презентація обсягом 10 слайдів. У першому розділі бакалаврської роботи проводиться аналітичний аналіз двигунів з постійними магнітами, їх різновидність за призначенням, видами тощо. Описуються переваги та недоліки синхронним двигунів. У другому розділі бакалаврської роботи розраховано конструкцію двигуна з високим крутним моментом для високошвидкісних автомобілів. Запропоновано внутрішній двигун з постійними магнітами з концентрацією потоку. Двигун має 18 пазів та 16 полюсів. У двигуні використовується високоефективна система рідинного охолодження. У третьому розділі бакалаврської роботи досліджувалась заміна короткозамкненого ротора на ротор з постійними магнітами в електродвигуні АІР112, що дозволяє отримати суттєве збільшення питомої потужності та застосувати модернізований електродвигун як привод електромобіля середнього класу.52 с.ukаналіз двигунів з постійними магнітамиanalysis of motors with permanent magnetsпереваги та недоліки синхронним двигунівadvantages and disadvantages of synchronous motorsдвигун з високим крутним моментомhigh torque motorзаміна короткозамкненого ротора на ротор з постійними магнітамиreplacing the short-circuited rotor with a rotor with permanent magnetsМагнітоелектричний двигун з високою щільністю крутного моментуMagnetoelectric motor with high torque densityBachelor Thesis