Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаСтадніченко, В. В.Андаліцька, О. В.2015-11-302015-11-302015Бажеріна К. В. Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок / Бажеріна К. В., Стадніченко В. В., Андаліцька О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 326–332.– Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14070ukторгова маркакомплекс маркетингових комунікаційкомунікаційна політикалояльність до бредуцільова аудиторіяринок кисломолочних заквасокtrademarkmarketing communications mixcommunication policybrand loyaltytarget audiencemarket of fermented starter culturesторговая маркакомплекс маркетинговых коммуникацийкоммуникационная политикалояльность к брендуцелевая аудиториярынок кисломолочных заквасокРозроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасокDevelopment communications strategy of domestic enterprises in the market of fermented milk bakterial startersРазработка комуникационной стратегии отечественных предприятий на рынке кисломолочных бактериальных заквасокArticleС. 326-332339.138:637.136