Покровська, Наталія МиколаївнаКатрич, Діана Русланівна2024-07-162024-07-162024Катрич, Д. Р. Економічне обґрунтування вдосконалення маркетингової діяльності для зростання прибутковості підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Катрич Діана Русланівна. - Київ, 2024. - 92 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67955Метою дипломної роботи є формування теоретико-методичних аспектів зростання прибутковості підприємства та розробка рекомендацій вдосконалення маркетингової діяльності для зростання прибутковості підприємства. На основі проведеного аналізу фінансово-економічного стану ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен», прибутковості та вплив факторів на неї, було запропоновані заходи, що направлені на вдосконалення маркетингової діяльності для зростання прибутковості. Рекомендовані заходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства було обґрунтовано та оцінено їх ефективність. Об’єктом дослідження є процес вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних підходів до вдосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства.92 c.ukприбутокдохідпідприємствоприбутковістьефективністьнапрями підвищення прибутковостімаркетингмаркетингова діяльність підприємстваЕкономічне обґрунтування вдосконалення маркетингової діяльності для зростання прибутковості підприємстваBachelor Thesis