Язвінська, Надія ВікторівнаБілецька, Валерія Едуардівна2023-09-082023-09-082023Білецька, В. Е. Сегментація ринку органічної екопродукції для ТОВ «Еколавка» в Україні : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Білецька Валерія Едуардівна. - Київ, 2023. - 137 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60067Дипломна робота на тему: «Сегментація ринку органічної екопродукції для ТОВ «Еколавка» в Україні» містить 109 сторінок, 39 таблиць, 29 рисунків та 4 додатки. Ринок органічних продуктів в Україні знаходиться в стадії активного розвитку. Попит на органічну та екологічно чисту продукцію зростає. Українська торгова мережа «Еколавка» - одна з тих компаній, яка прагне задовольнити цей попит. Метою даної роботи є проведення комплексного аналізу цільової аудиторії ТОВ «Еколавка» на ринку органічної еко-продукції в Україні. Основна увага дослідження буде зосереджена на ідентифікації різних груп споживачів, які купляють продукцію ТОВ «Еколавка», а також на розробці ефективних маркетингових стратегій. Для проведення маркетингового дослідження було обрано такі методи дослідження: якісні методи, зокрема глибинні інтерв'ю, кількісні методи, такі як онлайн опитування та кабінетні дослідження, а саме традиційний аналіз. Результати: проаналізували діяльність компанії та маркетингове середовище, діагностували маркетингову управлінську проблему, визначили цілі та завдання дослідження, розробили хід дослідження, провели глибинне інтерв'ю та анкетування споживачів, також провели експертне інтерв'ю та фокус-групу. Після чого ми сегментували споживачів за їх потребами. Дізнались демографічні показники, крітерії вибору товарів, інтереси, болі, потреби та купівельну поведінку кожного сегменту. Проаналізувавши всі дані, ми розробили рекомендації для кожного сегменту щодо покращення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Еколавка», а також прорахували доцільність ефективності цих маркетингових заходів.137 с.ukринок еко-продукціїсегментаціяспоживачі еко-продукціїгіпотези сегментуваннякупівельна поведінкамікросегментуванняСегментація ринку органічної екопродукції для ТОВ «Еколавка» в УкраїніBachelor Thesis