Данилов, Валерій ЯковичПоповцева, Марія Андріївна2019-01-282019-01-282018Поповцева, М. А. Застосування методів інтелектуального аналізу даних для побудови системи підтримки прийняття рішень для рекламного ринку : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Поповцева Марія Андріївна. - Київ, 2018. - 149 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26078Магістерська дисертація: 126 с., 49 рис., 44 табл., 3 додатки і 17 джерел. Актуальність теми: у зв'язку із шкидким темпом розвитку інформаційного середовиша, зростає обсяг даних, що накопичують медіаагенства, це спричиняє необхідність розробки методів обробки великих масивів з метою пошуку нових латентних закономірностей, встановлення і виявлення нових знань. Тому в магістерській дисертації проектується та реалізовується система підтримки прийняття рішень, що забезпечує моделювання та прогнозування ключових фінансових показників та сприяє створенню стратегій розвитку. Мета дослідження – розробка структури СППР, моделювання та прогнозування бізнес-процесів для сфери реклами. Об’єкт дослідження – статистичні ряди даних бізнес-процесів рекламного агенства. Предмет дослідження – моделі та методи інтелектуального аналізу даних: моделі регресійного аналізу з прогнозування часових рядів: AR, ARMA, ARIMA та моделей у вигляді тренду. Методи дослідження – методи галузевого, конкурентного та регресійного аналізу. Наукова новизна: комплексний огляд масиву даних для побудови якісної стратегії для медіаринку.ukінтелектуальний аналіз данихрекламна діяльністьрегресійний аналізсистема підтримки прийняття рішеньстратегіяdata miningadvertasingregression analysisdecision support systemstrategyЗастосування методів інтелектуального аналізу даних для побудови системи підтримки прийняття рішень для рекламного ринкуMaster Thesis149 с.004.891