Діброва, Т. Г.2015-06-142015-06-142014Діброва Т. Г. Процедура планування бюджету рекламної кампанії: комбінований підхід / Діброва Т. Г. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 349–355. – Бібліогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11775ukрекламна кампанія (РК)бюджет рекламної кампаніїметоди визначення бюджету РКнапрями контролю бюджету РКadvertising campaignadvertising budgetmethods for determining of advertising budgetрекламная кампания (РК)бюджет рекламной кампанииметоды определения бюджета РКнаправления контроля бюджета РКПроцедура планування бюджету рекламної кампанії: комбінований підхідProcedure of planning advertising budget: a combined approachПроцедура планирование бюджета рекламной кампании: комбинированный подходArticleС. 349-355659.113.7