Анісімова, Ольга МиколаївнаЯворська, Тетяна Михайлівна2024-10-242024-10-242024Анісімова, О. М. Маркетингові інструменти для розроблення стратегії розвитку бібліотеки / Анісімова Ольга Миколаївна, Яворська Тетяна Михайлівна // Стратегії розвитку бібліотек : від ідеї до втілення : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., [Київ], 9-13 квіт. 2024 р. / Науково-технічна бібліотека ім. професора Г. І. Денисенка, ВГО Українська бібліотечна асоціація. – Київ, 2024. - С. 11-16.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70118У дослідженні акцентується увага на доцільності використання маркетингових інструментів для аналізу та оцінки ефективності управління інформаційними ресурсами бібліотеки, а також для аналізу основних показників діяльності бібліотек та вироблення певної стратегії їхнього розвитку. Зокрема, запропонована матриця BCG є корисним інструментом для стратегічного управління в діяльності бібліотеки, оскільки допомагає визначити конкурентні переваги та розробити стратегію розвитку установи.ukбібліотекастратегічне управлінняпоказники діяльностімаркетингові інструментиматриця BCGlibrarystrategic managementperformance indicatorsmarketing toolsBCG matrixМаркетингові інструменти для розроблення стратегії розвитку бібліотекиMarketing Tools for Developing a Library Development StrategyArticleС. 11-16https://doi.org/10.20535/2024.305977021:005.21]:339.138](043.2)