Єнін, Максим НаімовичСкубченко, Аліна Олександрівна2020-02-212020-02-212019-06Скубченко, А. О. Інтернет-технології як спосіб просування сучасних брендів : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Скубченко Аліна Олександрівна. – Київ, 2019. – 78 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31833Визначені найбільш поширені інтернет-технології просування сучасних брендів через механізми створення та використання групових ідентичностей, проаналізовані сучасні концепції та досвід брендингу. Теоретичний та практичний інтерес до виявлення рівня споживання духовних благ і матеріальних об'єктів має об'єктивні передумови: споживчі взаємини, пов'язані з виробництвом, обміном та розподілом. Споживання - одна зі складових соціального відтворення, а її вплив на взаємодію між людьми є безперечним. Бренд становить основу світосприймання споживача, формуючи його життєвий простір, відображаючи знаково-символічну та споживчу культуру країни й суспільства. Брендинг дає чудову можливість для скорочення часу на прийняття рішення про купівлю товару – він створює набір унікальних, емоційних й асоціативних обіцянок цільовому споживачеві, які для нього є унікальними та очікуваними, що відповідають його потребам найкращим чином. Проаналізувавши світовий досвід створення брендів визначили, що у світовому брендингу існує місія бренда - поглиблення його соціальної значущості, своєчасне реагування на зміни суспільства.ukбрендбрендингінтернет-технологіїінтернет-брендингспоживанняспоживачікупівляпросуваннярекламаbrandbrandinginternet technologiesinternet brandingconsumptionconsumerspurchasepromotionadvertisingІнтернет-технології як спосіб просування сучасних брендівBachelor Thesis78 с.316