Кириченко, С. О.Хваль, Ю. О.Кириченко, С. А.Хваль, Ю. А.Kiritshenko, S. O.Khval, Y. O.2013-10-032013-10-032012Кириченко. С. О. Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії / С. О. Кириченко, Ю. А. Хваль // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 9. – С. 195–202. – Бібліогр.: 8 назвhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/4000ukторгова діяльністьторговельне підприємствокомпаніяторговельні мережістратегія розвиткувласні торгові марки (ВТМ)METRO Cash&Carry UkraineMETRO Groupторговая деятельностьторговое предприятиекомпанияторговые сетистратегия развитиясобственные торговые марки (СТМ)trading activitytrading companya company trading networkdevelopment strategyown brandsАналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компаніїАнализ особенностей развития торговых сетей в разрезе введения собственных торговых марок компанииThe analysis of the trade networks development across the process of implementing the system of own brands of the companyArticleC. 195-202