Петрова, М. Є.2024-10-292024-10-292021Петрова, М. Є. Архітектурне рішення програмного забезпечення системи технічної підтримки користувачів / Петрова М. Є. // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2021) : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів в секції інформатики та програмної інженерії (22–26 листопада 2021 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2021. – С. 156-162. – Бібліогр.: 2 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70203У даній системі розглянуто архітектурне рішення програмного забезпечення системи технічної підтримки користувачів та його застосування для підвищення ефективності процесів управління ІТ-послугами на підприємствах. Продемонстровано роль програмного забезпечення у продуктах для автоматизації Service Desk. Особливу увагу приділено ролі класифікації інцидентів у процесі технічної підтримки користувачів.ukУправління ІТ-послугамиService DeskінцидентпослугакласифікаціяInformation technology service managementrequestserviceclassificationАрхітектурне рішення програмного забезпечення системи технічної підтримки користувачівArticleС. 156-162004.415.25