Гайдуцький, Іван ПавловичШишка, Сергій Ігорович2025-01-032025-01-032024Шишка, С. І. Реалізація інновацій в міжнародній торгівлі як фактор економічного зростання: магістерська дис. : 051 Економіка / Шишка Сергій Ігорович. – Київ, 2024. – 84 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71539Мета роботи – дослідити вплив інновацій на міжнародну торгівлю та визначити їх роль в стимулюванні економічного зростання. Об’єкт дослідження – інноваційні процеси в міжнародній торгівлі. Предмет дослідження – вплив інновацій на економічне зростання через міжнародну торгівлю. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці нових теоретичних положень щодо ролі інновацій в міжнародній торгівлі, а також у визначенні конкретних механізмів їх впровадження на національному рівні для стимулювання економічного зростання.84 с.ukміжнародна торгівляінноваціїекономічне зростанняконкурентоспроможністьглобалізаціятехнологіїінвестиціїцифровізаціяринокторговельні бар’єри.international tradeinnovationseconomic growthcompetitivenessglobalizationtechnologiesinvestmentsdigitalizationmarkettrade barriers.Реалізація інновацій в міжнародній торгівлі як фактор економічного зростанняMaster Thesis339.1:330:658