Пискунов, Сергій ОлеговичМачинський, Орест Олександрович2023-07-172023-07-172022-12Мачинський, О. О. Оптимізація конструктивних параметрів стисненої панелі крила пасажирського літака : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Мачинський Орест Олександрович. – Київ, 2022. – 79 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58119Актуальність роботи полягає в тому, що конструкція літальних апаратів включає в себе панелі обшивки в різних форм стиску та розтягу при різних навантаженнях. Для того щоб конструкція була легкою і ефективною – оптимізація для уточненням даних, тому проводять детальний аналітичний розрахунок . Мета дослідження є визначення оптимальних конструктивних параметрів різності FEM розрахунків порівнянні з аналітичними. Та перевірка даних як вони змінить параметри при кута стрілоподібності крила. Об’єктом дослідження в даній крило літака АН-140-100 з початковими даними. Оптимізація даних крила літака. Під час виконання роботи були проведені розрахунки на міцність за допомогою аналітичного ти чисельних методів та зроблені відповідні порівняння. У системі Patran змодельована панель розрахована аналітичним методом та змінена з замовленням, у системі Patran/Nastran побудована сітка скінченних елементів, задані умови закріплення та прикладенні навантаження. Даний розрахунок дозволить знайти різницю деформованого стану панелей, визначення навантаження на кріпильні елементи, та порівняти критичні навантаження втрати стійкості.79 с.ukстиснена панельcompressed panelнапружено-деформований станstressed and deformed stateметод скінченних елементівfinite element methodаналітичний методanalytical methodкрило літакаairplane wingОптимізація конструктивних параметрів стисненої панелі крила пасажирського літакаMaster Thesis539