Шульгіна, Людмила МихайлівнаМельничук, Віра Миколаївна2014-06-262014-06-262014Мельничук В.М. Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / В. М. Мельничук. - К., 2014. - 256 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/8053ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.споживча цінністьматеріальна цінністьсервісна цінністьемоційна цінністьсоціальна цінністьспільна цінністьпотребительская ценностьматериальная ценностьсервисная ценностьэмоциональная ценностьсоциальная ценностьобщая ценностьconsumer valuematerial valueservice valueemotional valuesocial valuecommon valueМеханізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємствThesis Doctoral256 л.330.133:658.8]:655.1](043.3)