Дергачева, Вікторія ВікторівнаСліпенко, Анастасія Костянтинівна2021-01-062021-01-062020-12Сліпенко, А. К. Формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Сліпенко Анастасія Костянтинівна. – Київ, 2020. – 100 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/38531Магістерська дисертація на тему: «Формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку» містить 100 сторінок, 12 таблиць, 16 рисунків. Перелік посилань нараховує 61 найменування. Формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є однією з найважливіших категорій ринкової економіки, що характеризує можливість та ефективність адаптації підприємств до умов міжнародного конкурентного середовища. Сучасні компанії здійснюють безліч видів економічної діяльності, тому деякі з них доцільно передавати на аутсорсинг. Таким чином, розвиток ІТ аутсорсингових підприємств, а саме формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є дуже актуальним. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка прикладних рекомендацій щодо формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку. Завданнями роботи є: дослідити роль конкурентних переваг на міжнародному ринку і виявити їх вплив на діяльність підприємства; дослідити інструменти їх формування; розглянути загальну характеристику діяльності ТОВ «ХХХ», виявити особливості міжнародної діяльності; запропонувати шляхи формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку та обґрунтувати їх економічну доцільність. Об’єктом дослідження є сукупність заходів, прийомів щодо формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку. Предметом дослідження виступає міжнародна конкурентоспроможність підприємства. У ході написання дипломної роботи використовувались загальні та специфічні наукові методи дослідження: системного підходу, статистичного та економічного аналізу, групування, графічного моделювання організаційних структур. Результати проведеного дослідження дають можливість ТОВ «ХХХ» підвищити свій рівень конкурентоспроможності на міжнародному ринку.ukконкурентні перевагиконкурентоспроможністьінструментуправлінняформування конкурентних перевагformation of competitive advantagescompetitive advantagescompetitivenesstoolmanagementФормування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринкуMaster Thesis100 с.65.011.1